logo

 
Dział techniczny
Jak zamówić usługę?
Co można zrobić jeżeli wystąpił brak dostępu do sieci?

w przypadku połączenia przez urządzenie dostępowe, w razie nie działania Internetu prosimy wykonać najpierw restart prądowy (odłączyć urządzenie na chwilę od prądu, ponownie podłączyć, poczekać 3 minuty i uruchomić ponownie komputer), jeżeli to nie pomoże trzeba zadzwonić na infolinię (25) 785 55 55 i zrobić zgłoszenie (Infolinia czynna pon - pt 7.00-22.00, sob-niedz 9.00-19.00)

Co należy odłączyć podczas wyładowań atmosferycznych?

na czas burzy prosimy o odłączenie urządzeń dostępowych od sieci elektrycznej oraz odłączenie kabla LAN od komputera, w celu uniknięcia uszkodzenia karty sieciowej

Czy firma LUKMAN instaluje oprogramowanie chroniące mój komputer?

zabezpieczenie komputera przed wirusami, trojanami itp, powinno być dokonane przez klienta 

Czy serwisant naprawi mi komputer?

nasi serwisanci nie naprawiają komputerów

Czy urządzenia dostarczone przez firmę są moje?

sprzęt użyty do naprawy jest własnością firmy LUKMAN

Jaka jest gwarancja na router?

sprzęt jest oddany do dyspozycji klienta w dzierżawę, firma LUKMAN udziela wieczystej gwarancji na sprzęt

Na co uważać przy codziennym użytkowaniu sprzętu dostępowego?

prosimy o delikatne obchodzenie się z wtyczkami SMA i RJ45 przy kartach lub urządzeniach

Na jaki numer mam zgłaszać wszelkie uwagi i usterki?

wszystkie zgłoszenia serwisowe powinny być dokonywane wyłącznie na numer (25) 785 55 55

bottom-tabs-bkg2

Masz pytania? Potrzebujesz uzyskać pomoc lub informację?

znak2 Infolinia: 25 785 55 55   znak4E-mail: mail_info  lub wypełnij formularz a my do Ciebie oddzwonimy

ue gospodarka

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...