logo

 

 

LUKMAN Multimedia jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do Internetu, cyfrowej telewizji, telefonii cyfrowej oraz innych usług telekomunikacyjnych. Firma działa na terenie województw Mazowieckiego i Lubelskiego i obsługuje ok 14 tys. gospodarstw domowych i blisko tysiąca firm.

Historia

Historycznie firma pochodzi z Łukowa stąd nazwa która powstawała od połączenia skrótu LUK i angielskiego słowa MAN (ang. Metropolitan Area Network). Pierwotnie firma skupiała się na dostarczaniu usług odbiorcom prywatnym w Łukowie i okolicach. Od 2009 roku LUKMAN otworzył swój oddział w Warszawie i rozpoczął silną ekspansję na rynku usług biznesowych zdobywając wielu znanych klientów wśród których jest wielu największych operatorów telekomunikacyjnych i instytucji publicznych.

Sieć LUKMAN

LUKMAN Multimedia posiada własne sieci światłowodowe i  biura w następujących miastach: Warszawa, Łuków, Mińsk Mazowiecki, Radzyń Podlaski, Zbuczyn ponadto sieci światłowodowe w Siedlcach i Garwolinie.  Sieć radiowa LUKMAN składa się z tysięcy nadajników telekomunikacyjnych oraz 300 stalowych masztów kratownicowych znajdujących się na wschodnim Mazowszu i północnej Lubelszczyźnie.

Oferta

Oferta LUKMAN obejmuje:

 Usługi dla odbiorców indywidualnych:

  • szerokopasmowy dostęp do Internetu w technologii światłowodowej oraz radiowej,
  • telewizję w technologii cyfrowej oraz analogowej
  • telefonię cyfrową

Usługi dla odbiorców biznesowych i instytucjonalnych

  • dostęp do Internetu w standardzie operatorskim
  • usługi transmisji danych
  • kolokację urządzeń klienta
  • dzierżawę powierzchni antenowej
  • budowę sieci teleinformatycznych na zamówienie w technologii światłowodowej oraz radiowej
  • kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne
  • usługi telefonii
  • zarządzanie i serwis centralek telefonicznych
  • budowę i sprzedaż masztów telekomunikacyjnych oraz kanalizacji teletechnicznej

Jakość LUKMAN

Od początku istnienia firma dokłada wielu starań w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług.  Podstawowymi narzędziami do zapewnienia najwyższej jakości usług jest:

  • Sieć biur obsługi technicznej HELPDESK do obsługi klientów indywidualnych
  • Dział NOC (ang. Network Operations Center) do obsługi klientów biznesowych czynny całą dobę 365 dni w roku – obsługa w języku polskim i angielskim
  • Telefoniczne ankiety ewaluacyjne skierowane do klientów indywidualnych w celu kontroli jakości obsługi
  • Audyty zewnętrzne
  • Ciągła rozbudowa sieci światłowodowej oraz wymiana technologii.

 

bottom-tabs-bkg2

Masz pytania? Potrzebujesz uzyskać pomoc lub informację?

znak2 Infolinia: 25 785 55 55   znak4E-mail: mail_info  lub wypełnij formularz a my do Ciebie oddzwonimy

ue gospodarka

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...